ДЕБАТНИЙ
ТУРНІР
Культура
на межі двох тисячоліть - культура діалогу. По-перше, причиною діалогу є
пізнавальний та емоційний інтерес, тобто він виконує інформаційну функцію в
широкому розумінні слова. По-друге, діалоги передбачають інтерактивну
взаємодію. Таким чином здійснюється комунікативна функція. І, по-третє, діалог
виконує орієнтувальну функцію, адже виникає певний зв'язок із вчинками, діями
всіх, хто бере в ньому участь.
Дебати
- гра, що має на меті допомогти школярам сформувати навички, необхідні для
досягнення життєвого успіху в сучасному суспільстві. Задум гри
"дебати" - підвищити рівень знань учнів. І тому брати участь у
дебатах треба для того, щоб чогось навчитися. Інакше кажучи, у дебатах
важливішим є процес навчання, ніж остаточний результат кожної гри - перемога
або поразка. Гра в "дебати" розвиває одну з найважливіших рис
характеру особистості - допитливість.
Технологія
дебатів має ім'я Карла Поппера, який ввів це поняття. Учні, що грають у
"дебати", навчаються логічно та критично мислити, помічати суперечності
у, здавалося б, найдосконаліших твердженнях, переконливо доводити свої думки та
погляди іншим особам або широкій аудиторії.
З
метою популяризації гри, виховання самостійної, громадсько-активної особи,
Луганська обласна громадська дитяча
організація «Лугарі» щорічно
проводить обасний дитячий дебатний турнір,
23
жовтня 2013 р. в Міловому відбувся зональний дебатний турнір, в якому традиційно Міловський район представляла
команда нашої школи.
Почався
турнір з привітання гостей з Марківського, Біловодського та Старобільського
районів ведучим Гребенік М. (учень 10
класу) та співачкою Іващенко А. (учениця
11 класу), яка презентувала нову пісню.
Цього
разу темою дебатного турніру стало спірне питання: «Літературні та художні
твори повинні підлягати попередній етичній цензурі». Дебати проводили у форматі
Карла Поппера, за якою кожна команда повинна була відстоювати обидві позиції
«за » та «проти».
Команду нашої школи представляли учениці 8
класу Левченко Поліна, Горбаньова Аліна
та учениця 10 класу Потапченко Оксана.
Команда підготували доповіді в підтримку та на оскарження поставленої теми. В упорному спорі команда
нашої школи посіла ІІ місце та була нагороджена дипломом за зайняте місце.