Четвер, 21.11.2024, 14:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Міловський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

<
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50
Статистика
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Методичні кафедри » Кафедра природничо-математичних дисциплін

Предметна кафедра
27.09.2012, 21:29

ПРОБЛЕМА:

«Розвиток і саморозвиток особистості школярів шляхом оволодіння знаннями і видами діяльності.»

 

ЗАВДАННЯ на 2012-2013 рік

 

    1.Постійно брати участь у роботі школи передового педагогічного досвіду.

2.     Систематично проводити індивідуальну позанавчальну роботу з учнями.

3.     Стежити за новинами педагогічної літератури і впроваджувати їх у своїй    роботі.

4.     Працювати над проблемою удосконалення уроку як основної форми навчально-виховної роботи на основі педагогіки співробітництва. Навчати учнів елементам дослідницької та експериментальної діяльності на уроках.

5.     Приділяти більшу увагу участі учнів в предметних олімпіадах, предметних тижнях. Проводити їх більш змістовно.

6.     Активізація роботи з невстигаючими учнями.

7.     Диференціювати домашні завдання на уроках.

8.      Диференційований підхід до  роботи з учнями для   розвитку творчої ініціативи та активності учнів, підвищення їх відповідальності за результати своєї праці.

9.    Удосконалення змісту і форм навчання   на засадах гуманізації, демократизації відповідно до концепції національної школи: впровадження рівневої диференціації в середніх класах, профілізації в старших класах у поєднанні з індивідуалізацією навчання; розробка методичного забезпечення для впровадження інноваційних технологій.

 

 

 

 

Відомості про членів методичної кафедри

 

 

 

Прізвище, ім'я та по батькові

вчителя

Рік

народже

ння

 

Спеціальність

Категорія

 

 

 

 

Пед стаж

 

 

Курси

 

 

 

Рік атест 

 

 

Проблема над якою

працює

 

 

1

 

 

 

Коробка

Надія

Віталіївна

 

 

1980 

 

Викладач математики та комп’ютерних дисциплін

 

І категорія

 

11

 

 

      2015 

 

2016

Розвиток обчислювальних навичок та  логічного мислення на уроках математики та інформатики

 

2

 

 

 

Буркацька

Валентина Іванівна 

1965

 

 

 

Вчитель математики та фізики

 

 

 

І категорія

Звання «Старший вчитель»

 

 

 

 

24

 

 

 

2014

 

 

2015

Технології розвивального навчання на уроках фізики

 

3

 

 

 

 

Коваль Наталія Олександрівна

 

 

 

 

1965

 

 

 

 

Вчитель

математики

 

 

 

 

І категорія

 

 

24

 

 

 

 

2013

 

 

2014

 

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики

4

 

 

Чумак Ольга Анатоліївна

 

1965

 

 

 

Вчитель географії

 

 

Вища,звання «Старший вчитель.»,

 

 

 

29

 

2015

 

 

 

 

2016

 

 

Особистісно-орієнтоване навчання географії в школі

 

 

 

5

 

 

 

 

Залєщенко Валентина Олександрівна

 

 

1964 

 

 

 

Вчитель

біології та хімії 

 

 

 

 І категорія

 

 

26

 

 

 

2013

 

 

 

 

 

2014

Формування екологічного мислення при вивченні хімії та біології

 

 

 

 

                                                  

 

 

I. Аналіз роботи  природничо-математичноъ кафедри
за  2011 - 2012 навчальний рік

У 2011 - 2012 н. р. робота шкільного методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу була спрямована на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності вчителів, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію проблеми «Розвиток і саморозвиток особистості школярів шляхом оволодіння знаннями і видами діяльності.».

    У ШМО працювало 5 осіб. Розглядалися питання удосконалення методів проведення уроків, впровадження різних форм навчання, однією з яких є нестандартні уроки. Такі уроки активізують діяльність учнів, зацікавлюють їх, розвивають здібності і нахили, самостійність у діях і мисленні, сприяють розвитку творчості, виявленню індивідуальних особливостей.
    З метою вивчення стану викладання, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної допомоги вчителям здійснювалося відвідування та взаємо відвідування уроків.
    Учителями були проведені відкриті уроки. Уроки вчителів відрізнялися наповнюваністю різноманітним дидактичним матеріалом, унаочненням, високим рівнем педагогічної майстерності, творчою активністю дітей, демократичним стилем спілкування. А  послідовність на уроці, дозволяла дітям виходити з уроків з міцним багажем знань.
    Обговорення уроків переконало вчителів, що багато часу витрачається на навчання учнів з середнім і достатнім рівнем знань, а слабким і сильним приділяється менше уваги. Кафедра вбачає в цьому одну з причин зниження загальної результативності, послаблення роботи з обдарованими дітьми
Так, у минулому році хоч зацікавленість предметами природниче -математичного циклу вчителі школи і розвивали шляхом організації і проведення конкурсів, позакласних заходів, шкільних олімпіад, з учні заняли призові місця у районних  олімпіадах (Матвієнко А., Бриль А., Сидоренко І., Левченко П.,Корнієнко А.,Торба С.)

У 2011-2012 році були проведено 4 засідань методичного об’ єднання на яких були розглянути деякі  питання такі як : «Розвиток навчально-пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках.», «Методика підготовки випускників шкіл до незалежного зовнішнього оцінювання»,  «Розвиток навчально-пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках», «Моделювання навчально-виховної діяльності у структурі сучасного уроку».

  Вчителі постійно ознайомлюються з новинками методичної літератури, використовуючи її в своїй роботі.
Зміцнюючи науково-теоретичну базу, вчителі нашого циклу систематично доповнюють інноваційний банк школи матеріалом з проблеми школи (доповіді, виступи), виготовляють дидактичні матеріали розвивального характеру, тестові завдання, роздатковий картки для контролю знань учнів.
Вважати  роботу кафедри за навчальний рік задовільною.

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено на засіданні

науково-методичної ради школи

протокол №___ від _________р.

Голова ради_________С.М.Войтенко

 

План роботи

методичної  кафедри вчителів

 природничо-математичного циклу

 

1 засідання (жовтень 2012 року)

1. Затвердження плану роботи методоб’єднання на 2012-2013 н.р.

2. Методика використання міжпредметних зв'язків на уроках географії.

Диспут.

3.Обговорення програм, підручників та методичних рекомендацій  щодо вивчення предметів математично-природничого циклу на 2012-2013 н.р.,  вимог до ведення журналів

4.Єдині вимоги до перевірки зошитів учнів.

5.Результати ЗНО 

6.Затвердження матеріалів для проведення 1 туру Всеукраїнської олімпіади

 

2 засідання ( грудень 2012 року)

1. Форми і методи індивідуальної роботи з обдарованими дітьми. Круглий стіл.

2.Аналіз контрольних робіт з математики в 5-11 класах

3.Взаємовідвідування занять вчителями.

4.Навантаження домашнього завдання

 

3 засідання (березень 2013 року)

1. Оцінювання навчальних досягнень учнів.Семінар.

2. Підготовка до зовнішнього тестування.

3.Аналіз результатів І-ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади

4.Навантаження домашнього завдання

5.Робота вчителів з учнями початкового рівня

6.Підготовка до ДПА

 

4 засідання (травень 2013 року)

1. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Тренінг.

2. Підведення підсумків навчальної роботи за 2012-2013 н.р.

3.Аналіз контрольних робіт з математики в 5-11 класах

4. Звіт самоосвіти вчителів.

5.Єдині вимоги до перевірки зошитів учнів

 

 

Категорія: Кафедра природничо-математичних дисциплін | Додав: Lexus
Переглядів: 666 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Serghem  
0
<a href=http://zmkshop.ru/uslugi/chto-takoe-estakada/>производство эстакад</a>

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Наша Адреса
Адреса школи: Україна, 92500, Луганська обл.,Старобільський р-н, селище міського типу Мілове, вул. Козацька, будинок 8 тел.: (06465) 2-12-02 (06465) 2-12-02 E-mail: мelzosh@meta.ua


Alena Matveenko © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz