ПРОБЛЕМА:
«Розвиток і саморозвиток особистості школярів шляхом оволодіння знаннями і
видами діяльності.»
ЗАВДАННЯ
на 2012-2013 рік
1.Постійно брати участь у роботі школи
передового педагогічного досвіду.
2. Систематично
проводити індивідуальну позанавчальну роботу з учнями.
3. Стежити за
новинами педагогічної літератури і впроваджувати їх у своїй роботі.
4. Працювати над проблемою удосконалення уроку як основної
форми навчально-виховної роботи на основі педагогіки співробітництва. Навчати
учнів елементам дослідницької та експериментальної діяльності на уроках.
5. Приділяти
більшу увагу участі учнів в предметних олімпіадах, предметних тижнях. Проводити
їх більш змістовно.
6. Активізація
роботи з невстигаючими учнями.
7. Диференціювати
домашні завдання на уроках.
8.
Диференційований підхід до роботи з учнями для розвитку творчої ініціативи та активності
учнів, підвищення їх відповідальності за результати своєї праці.
9. Удосконалення змісту і форм навчання на засадах гуманізації, демократизації
відповідно до концепції національної школи: впровадження рівневої диференціації
в середніх класах, профілізації в старших класах у поєднанні з
індивідуалізацією навчання; розробка методичного забезпечення для впровадження
інноваційних технологій.
Відомості про членів методичної кафедри
№
|
Прізвище, ім'я та по батькові
вчителя
|
Рік
народже
ння
|
Спеціальність
|
Категорія
|
Пед стаж
|
Курси
|
Рік атест
|
Проблема над якою
працює
|
1
|
Коробка
Надія
Віталіївна
|
1980
|
Викладач
математики та комп’ютерних
дисциплін
|
І категорія
|
11
|
2015
|
2016
|
Розвиток обчислювальних навичок та логічного мислення на
уроках математики та інформатики
|
2
|
Буркацька
Валентина
Іванівна
|
1965
|
Вчитель математики та фізики
|
І категорія
Звання «Старший
вчитель»
|
24
|
2014
|
2015
|
Технології
розвивального навчання на уроках фізики
|
3
|
Коваль Наталія
Олександрівна
|
1965
|
Вчитель
математики
|
І категорія
|
24
|
2013
|
2014
|
Активізація
пізнавальної діяльності учнів на уроках математики
|
4
|
Чумак Ольга
Анатоліївна
|
1965
|
Вчитель географії
|
Вища,звання «Старший вчитель.»,
|
29
|
2015
|
2016
|
Особистісно-орієнтоване
навчання географії в школі
|
5
|
Залєщенко
Валентина Олександрівна
|
1964
|
Вчитель
біології та
хімії
|
І
категорія
|
26
|
2013
|
2014
|
Формування
екологічного мислення при вивченні хімії та біології
|
I. Аналіз роботи природничо-математичноъ кафедри
за 2011 - 2012 навчальний рік
У 2011 - 2012 н. р. робота шкільного методичного об'єднання
вчителів природничо-математичного циклу була спрямована на подальше
вдосконалення педагогічної і методичної майстерності вчителів, їхнього
науково-теоретичного рівня, на реалізацію проблеми «Розвиток і саморозвиток особистості
школярів шляхом оволодіння знаннями і видами діяльності.».
У ШМО працювало 5
осіб. Розглядалися питання удосконалення методів проведення уроків, впровадження
різних форм навчання, однією з яких є нестандартні уроки. Такі уроки
активізують діяльність учнів, зацікавлюють їх, розвивають здібності і нахили,
самостійність у діях і мисленні, сприяють розвитку творчості, виявленню
індивідуальних особливостей.
З метою вивчення стану викладання, рівня навчальних досягнень
учнів, надання практичної допомоги вчителям здійснювалося відвідування та
взаємо відвідування уроків.
Учителями були проведені відкриті уроки. Уроки вчителів відрізнялися наповнюваністю різноманітним
дидактичним матеріалом, унаочненням, високим рівнем педагогічної майстерності,
творчою активністю дітей, демократичним стилем спілкування. А послідовність на уроці, дозволяла дітям виходити з уроків з міцним багажем знань.
Обговорення уроків переконало вчителів, що багато часу
витрачається на навчання учнів з середнім і достатнім рівнем знань, а слабким і
сильним приділяється менше уваги. Кафедра
вбачає в цьому одну з причин зниження загальної результативності,
послаблення роботи з обдарованими дітьми
Так, у минулому році хоч зацікавленість предметами природниче -математичного
циклу вчителі школи і розвивали шляхом організації і проведення конкурсів,
позакласних заходів, шкільних олімпіад, з учні заняли призові місця у районних олімпіадах
(Матвієнко А., Бриль А., Сидоренко І., Левченко П.,Корнієнко А.,Торба С.)
У 2011-2012 році були проведено 4 засідань методичного об’ єднання на яких
були розглянути деякі питання такі як : «Розвиток навчально-пізнавальних і творчих здібностей
учнів на уроках.», «Методика підготовки
випускників шкіл до незалежного зовнішнього оцінювання», «Розвиток
навчально-пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках», «Моделювання
навчально-виховної діяльності у структурі сучасного уроку».
Вчителі постійно ознайомлюються з
новинками методичної літератури, використовуючи її в своїй роботі.
Зміцнюючи науково-теоретичну базу, вчителі нашого циклу систематично доповнюють
інноваційний банк школи матеріалом з проблеми школи (доповіді, виступи),
виготовляють дидактичні матеріали розвивального характеру, тестові завдання,
роздатковий картки для контролю знань учнів.
Вважати роботу кафедри за
навчальний рік задовільною.
Затверджено на засіданні
науково-методичної ради школи
протокол №___ від _________р.
Голова ради_________С.М.Войтенко
План роботи
методичної кафедри
вчителів
природничо-математичного циклу
1 засідання
(жовтень 2012 року)
1. Затвердження плану роботи методоб’єднання на
2012-2013 н.р.
2. Методика використання
міжпредметних зв'язків на уроках географії.
Диспут.
3.Обговорення програм, підручників та методичних
рекомендацій щодо вивчення предметів
математично-природничого циклу на 2012-2013 н.р., вимог до ведення журналів
4.Єдині вимоги до перевірки зошитів учнів.
5.Результати ЗНО
6.Затвердження матеріалів для проведення 1 туру
Всеукраїнської олімпіади
2 засідання
( грудень 2012 року)
1. Форми і методи індивідуальної роботи з
обдарованими дітьми. Круглий стіл.
2.Аналіз контрольних робіт з математики в 5-11
класах
3.Взаємовідвідування занять вчителями.
4.Навантаження домашнього завдання
3 засідання
(березень 2013 року)
1. Оцінювання навчальних досягнень учнів.Семінар.
2. Підготовка до зовнішнього тестування.
3.Аналіз результатів І-ІІ етапів Всеукраїнської
олімпіади
4.Навантаження домашнього завдання
5.Робота вчителів з учнями початкового рівня
6.Підготовка до ДПА
4 засідання
(травень 2013 року)
1. Використання інформаційних
технологій у навчально-виховному процесі.
Тренінг.
2. Підведення підсумків
навчальної роботи за 2012-2013 н.р.
3.Аналіз контрольних робіт з
математики в 5-11 класах
4. Звіт самоосвіти вчителів.
5.Єдині вимоги до перевірки зошитів учнів
|