Аналіз роботи
методичного об’єднання вчителів початкових класів
Методичне об’єднання вчителів початкових
класів Міловської ЗОШ протягом 2010-2011 н. р. працювало згідно складеному
плану.
На засіданнях розглядалися й
обговорювалися документи Міністерства освіти України, вівся огляд та
обговорення педагогічної літератури, періодичних видань тощо. Засідання м/о
проводилися різними формами роботи: зустріч за круглим столом «Ефективність
уроку-стимул успіху вчителів і учнів», семінар-практикум «Організація роботи
щодо впровадження технологій, що сприяють збереження здоров’я», творчий звіт
« Організація та проведення нестандартних уроків», засідання – практикум
« Від інтерактивного уроку до активного життя».
У період між засіданнями
обговорювався творчій звіт вчителя
початкових класів Гарбуз О. О. , яка проходила атестацію, проводили методичні
тижні , індивідуальні та групові консультації для молодих вчителів ( Тимченко
О. В.). Педагоги вивчали якість знань, умінь і навичок учнів, рівень їх вихованості.
Проводились учнівські конкурси «Кенгуру»,
«Патріот», «Русский медвежонок», предметні тижні.
Розглядали питання наступності у
навчанні 1 клас, 5 клас, результати роботи з обдарованими дітьми.
Члени м/о вчителів початкових
класів працювали над проблемою
«Забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих
можливостей і самовдосконалення в умовах особистісно-зорієнтованого навчання та
виховання». Протягом навчального року було проведено ряд відкритих уроків
вчителями Кусаковою О. О., Тимченко О. В., Кольченко О.І., Гарбуз О. О. з використанням
нових технологій,
нестандартних підходів до організації творчої діяльності учнів . Вчителі
відвідували уроки колег, обмінювалися досвідом своєї роботи з проблеми.
Курсову перепідготовку
пройшов один вчитель : Гарбуз О. О.
На засіданнях були обговорені
результати зрізів знань з української мови, математики, читання. Виявили
недоліки при перевірці техніки читання.
В наступному навчальному році
спрямувати роботу на вдосконалення навичок читання.
На підсумковому засіданні
були визначені напрямки роботи на наступний навчальний рік.
|