Неділя, 13.07.2025, 00:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Міловський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

<
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50
Статистика
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » На допомогу вчителю » Початкові класи

Урок природознавства в 3 класі Тварини - живі організми. Як розрізняють тварин
27.09.2012, 23:59

Урок природознавства в 3 класі                  Вчитель Кусакова О.О.

 

Тема. Тварини - живі організми. Як розрізняють

тварин

 

Мета. Формувати поняття «тварини - живі організми», закріпити по­няття «вид», розвивати вміння спостерігати за тваринами, увагу, виховувати дбайливе ставлення до тварин.

 

Обладнання. Малюнки і фотографії тварин різних груп і видів, дру­ковані слова для складання схеми на дошці.

 

Хід уроку

I.       Фенологічні спостереження

Яка пора року настала?

Які прикмети весни ви вже спостерігали?

Який сьогодні стан неба?

Записати температуру повітря в зошити.

Який вітер?

Чи були сьогодні опади?

Які опади були протягом тижня?

II.      Актуалізація знань

1.       Бесіда

Ми закінчили вивчати тему «Зелене диво землі - рослини.»

До якої природи належать рослини?

А ще кого ми відносимо до живої природи?

2.       Відгадування загадок

(На дошці поступово вивішуються малюнки - відгадки.)

                                         Крила є, а не літає;

                                         Ніг нема, а не наздоженеш.         (Риба.)

 

                                         Прилетіли гості,

                                          Сіли на помості,

                                          Без сокири, без лопати

                                          Поробили собі хати.          (Птахи.)

 

                                          З хазяїном дружить.

                                          Будинок вартує,

                                          Живе під ґаночком,

                                          А хвіст бубличком.  (Собака.)


Біжить він по долині У сіренькій кожушині.    (Заєць.)


 



Не літаю, не кричу,

А сичу, сичу, сичу.

Від землі не відриваюсь,

А лише в клубок звиваюсь  (Змія.)


 

 

 


- Про кого ці загадки?

(На дошці починаємо складати схему.)


Мал. Риби

 

Мал. собаки


Мал.             ТВАРИНИ

Птаха


Мал. зайця

 

Мал. Змії


III.    Повідомлення теми

- На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з темою «Тварини - живі орга­нізми. Як розрізнюють тварин.»

Протягом уроку ми повинні знайти відповіді на запитання:

- Чому тварини - живі організми?

- Де живуть тварини?

- Чим різняться тварини?

- Що в них спільного?

- Чим живляться тварини?

 

IV.    Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь з елементами бесіди.

- Яких ще тварин можете назвати? Світ тварин багатий і різноманітний.

- Де ж живуть тварини? Згадайте матеріал теми «Ґрунт».

- Кого можна зустріти в ґрунті?

- На поверхні ґрунту?

- На водоймах, лісах, горах, пустелях, серед снігів? (Розгляд малюнків)

- Який висновок зробимо?

 

2.Продовження розповіді з елементами бесіди.

- Якщо ми подивимось на представників світу тварин, то побачимо, що вони різняться між собою.

З. Робота з підручником с. 131.

- Знайдіть речення, в якому розповідається чим тварини різняться. 4. Розгадати загадку.

            Швидко скрізь цей птах літає,

            Безліч мошок поїдає,

            За вікном гніздо будує,

           Тільки в нас він не зимує. (Ластівка.)

- Ластівки бувають різних видів.

Робота з підручником с. 132.

1) Читання в голос першого абзацу.

2) Розгляд малюнків с. 132.

3) Порівняння ластівок.

- Інші тварини так само мають різні види. На землі відомо близько 2 млн. ви­дів, а в Україні понад 50 тис. видів.

5.Продовження бесіди.

- Ми стверджуємо, що тварини - живі організми. Доведіть це.

- Чим тварини відрізняються від рослин?

(Вони вміють переміщуватись у просторі.)

- Як перемішуються риби?, птахи, собаки, зайці, змії? (схема поширюється.)


 

плавають
 

Мал. Риби


             Мал.            бігають

 собаки


 


літають


 Мал.

Птаха


ТВАРИНИ


Мал .    стрибають

зайця


 


Мал.

Змії


повзають


 

 

- Що допомагає рибам плавати, птахам літати, бігати, стрибати, повзати? (Доповнення схеми.)


Плавці    плавають      Мал.                                     Мал.    Бігають

 

                                                    Риби                                      собаки                     

                                                                                                                                         ноги

                                                                                                                                   

Крила   літають         Мал.              ТВАРИНИ       Мал.   стрибають

                                                 Птаха                                      зайця                                                                                            

                            

                                                                           

                                                                             Мал.              Повзають   тіло                      

                                                                             змії

 

 

6. Робота з підручником с.133

 

 

 

 


Знайти відповіді:

 

- Для чого тварини переміщуються?

- Чим вони живляться?

 

V.      Узагальнення знань

- Давайте з'ясуємо, чи знаємо ми тепер відповіді на запитання з дошки. (Повторне читання запитань. Діти відповідають.

 

VI.    «Скарбничка цікавинок»

- В мене є незвичайна скарбничка. Відкриємо її і прочитаємо цікаве про світ природи. Доставати «цікавинки» будуть ті діти, які були на уроці найактив­нішими.

(Читання.)

 

VII.   Підсумок

Над якою темою працювали?

Що нового дізналися?

Що сподобалось?

 

VIII.  Домашнє завдання

-Читати с. 131 - 133. Відповідати на запитання.

 

Категорія: Початкові класи | Додав: Lexus
Переглядів: 2633 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Наша Адреса
Адреса школи: Україна, 92500, Луганська обл.,Старобільський р-н, селище міського типу Мілове, вул. Козацька, будинок 8 тел.: (06465) 2-12-02 (06465) 2-12-02 E-mail: мelzosh@meta.ua


Alena Matveenko © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz