Субота, 08.02.2025, 13:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Міловський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

<
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50
Статистика
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Виховна робота » Інформація з виховної роботи

Виховна проблема школи
28.09.2012, 15:59

 

Виховна проблема школи:

«Системне формування життєвої компетентності та виховання національної, інформаційної, гуманітарної,

правової культури учнів»

 

Наша школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально-виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно-культурне відродження України у розбудову держави .

  На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив школи, розуміючи потребу докорінного переосмислення виховної системи, насамперед виходить з таких позицій :

  • Визнання того, що школа-навчальний заклад, покликаний відповідати  потребам і умовам сучасного стану соціального розвитку України та  забезпечувати освітні потреби селища.

• Школа має бути конкурентноздатною й престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.

  Вирішуючи ці завдання школа має забезпечувати різні види діяльності в широкому спектрі позакласної, профільній, спортивній, художньо-естетичній роботі, максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини.

• Вирішення поставлених завдань можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва, відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного простору .

 

Мета виховної роботи школи: виховання випускника, який має володіти певними якостями, уміннями :

• мати досвід пізнання самого себе, розуміння інших людей, механізмів і законів, що впливають на людські відносини;

• вміти ідентифікувати себе як члена суспільства, громади, групи;

• швидко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;

• творчо використовувати набуті знання і вміння в оточуючій його дійсності;

• бути здатним генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення, творчо мислити;

• уміти добувати, переробляти інформацію, одержану з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення;

• бути комунікабельним, володіти навичками конструктивного спілкування;

• вміти долати труднощі і відстоювати свої права;

• володіти навичками самоаналізу і само розуміння, розуміння почуттів і мотивів поведінки оточуючих, робити вибір і брати на себе відповідальність;

• бути здатним до рефлексії, аналізу слабких та сильних власних рис;

• усвідомлювати право на вибір способу власної поведінки з урахуванням і дотриманням правових і гуманних засад;

• бути готовим до вибору майбутньої діяльності;

• бережливо ставитися до свого здоров’я і здоров’я інших як найвищої цінності;

• вміти розробляти власний життєвий проект;

• мати високий рівень інформаційної культури.

 

Завдання:

забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей  і власних інтересів;

• формування національної свідомості та людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу, бажання працювати задля розквіту держави, готовності її захищати;

• виховання правової культури – поваги до державної символіки, знання та дотримання законів;

• забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, старших за віком, культури та історії рідного народу;

• формування мовної культури, оволодіння рідною та українською мовами;

• утвердження принципів загальнолюдської моралі – справедливості, милосердя, доброти та інших чеснот;

• культивування кращих людських рис  - працелюбності, індивідуальної свободи, глибокого зв’язку з природою, толерантності, поваги до жінки, любові до рідної землі;

  формування почуття господаря та господарської відповідальності;

• забезпечення повноцінного розвитку учнів, охорона та зміцнення їх фізичного, психічного та духовного здоров’я;

  забезпечення високої художньо-естетичної культури, розвиток естетичних потреб, почуттів;

• вироблення екологічної культури людини, розуміння необхідності гармонії її відносин з природою;

• спонукання вихованців до активної протидії проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності.  Задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні; розвиток здатності до самостійного життєвого вибору.

• Активізація роботи учніівського самоврядування, залучення учнів до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи.

 

Справжня суть виховної роботи  

   полягає зовсім не у ваших

   розмовах з дитиною,

   не в прямому впливі на дитину,

   а в організації життя дитини.

                                    (А. Макаренко)

 

Приорітетні напрямки 
виховної роботи школи:

- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

- реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей;

- використання пошуково-краєзнавчого та місцевого матеріалу з метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу.

- використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи.

- збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;

- розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей.

- залучення молоді до національної та світової культури;

- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;

- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

 

Форми проведення виховної роботи:

 

загальношкільні лінійки, класні години, морально-етичні бесіди, зустрічі з відомими людьми, навчальні екскурсії, обговорення книг, читацькі конференції, диспути, тематичні та розважальні вечори і ранки, свята, змагання (спартакіади), турніри, виставки, конкурси, колективні творчі справи та ін.

                  Шляхи досягнення мети вбачаємо в запровадженні сучасних моделей виховання, у впровадженні і апробації інноваційних технологій виховання.

  А головним знаряддям суспільства у вихованні особистості є школа.

 

 

 

Категорія: Інформація з виховної роботи | Додав: Lexus
Переглядів: 3747 | Завантажень: 0 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Наша Адреса
Адреса школи: Україна, 92500, Луганська обл.,Старобільський р-н, селище міського типу Мілове, вул. Козацька, будинок 8 тел.: (06465) 2-12-02 (06465) 2-12-02 E-mail: мelzosh@meta.ua


Alena Matveenko © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz